Наша школа
Для учнів
Для вчителів

Шкільна бібліотека функціонує з 1974 року. Її пріоритетним напрямком роботи є забезпечення користувачів первинною інформацією. Бібліотека має ізольоване приміщення і включає  такі структурні підрозділи: читальний зал, книгосховище. Приміщення бібліотеки естетично оформлене. В читальному залі розміщені стенди: «Підручники – джерело знань», «Книга вчить, як на світі жить».

До бібліотечного фонду входять навчальна, художня, науково-пізнавальна, довідкова, педагогічна, методична та література для молодших школярів.

Бібліотекар школи, Чередникова Алла Василівна, слідкує, щоб підібраний матеріал мав необхідну пізнавальну і розвиваючу цінність для кожного учня, враховуючи їх інтереси, світогляду позицію, соціальну активність, забезпечує диференційований підхід до роботи з новими читачами, враховує їх вікові та індивідуальні особливості.

На 01.09.15 р. фонд підручників та навчальної книги становить 6141 примірників.

Простежуються позитивні зміни  з питання забезпеченості підручниками учнів школи, про що свідчать наступні статистичні дані:
  • 1-4 класи – 1409 примірників
  • 5-8 класи – 4164 примірників
  • 10-11 класи – 2006 примірників
Забезпеченість підручниками на початок 2015-2016 навчального року складає:
  • 4 класи  - 100%
  • 5 – 9  класи – 100%
  • 10 – класи - 87%
Фонд  художньої літератури на 01.09.15 р. становить 9420 примірників.
              
Змістовному книжковому фонду допомагають постійно діючі відкриті тематичні полички, які охоплюють усі напрямки виховання:
  • якщо хочеш поговорити з ким-небудь – відкрий книгу;
  • рости книголюбом;
  • світ дитинства;
  • різнокольорові вірші;
  • усна народна творчість;
  • читаємо самі;
  • не бійся заглянути в словник…;
  • читай журнали та газети і подолай  усі тенета;
  • всім серцем любіть Україну.
В керівництві читанням забезпечується диференційований підхід до роботи з новими читачами, враховуються їхні вікові та індивідуальні здібності, рівень знань. Впровадження активних форм роботи з книгою створюються умови для творчих контактів читачів, формуються їхні уміння самостійно орієнтуватися і різних джерелах друкованої інформації, виступати, висловлювати свої думки:
  • Годинник книголюба (Що, де, коли сталося вперше ?);
  • Інформгодини: знайомі незнайомці;
  • Година-реквієм «Попіл знищених стискає наші серця»;
  • Поетичний струмочок «Я знаю – мова мамина свята !»;
  • Цикли бесід.

 

 
Другий Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек

Аналіз роботи шкільної бібліотеки за 2014-2015 навчальний рік

Всеукраїнський конкурс бібліотек 2017. Номінація "Читання і діти": діапазон бібліотечних можливостей

 
Новини
Як відбуватиметься ДПА у 2017 році
Як уряд розвиватиме освіту: програма діяльності
Як створюватимуть опорні школи ?
Збірник диктантів для проведення ДПА у 9-му класі
Програма опорних шкіл є центральним і надзвичайно важливим завданням для Міністерства освіти і науки
Палкий привіт абітурієнтам від парламенту
Порошенко відповів освітянам про рівень їх зарплат

Місячник з благоустрою
Джури - 2017
День цивільного захисту
Районний семінар вчителів математики
Учнівські олімпіади та конкурси
Вона – директор школи!
Посвята у старшокласники
Вибори Президента

Пошук
Авторизація
Ви увійшли як Гість
Група "Гості" Вітаю Вас, Гість




Copyright Shulhin-osvita © 2017