Наша школа
Для учнів
Для вчителів
П о ш у к

Робота психологічної служби Шульгинської ЗОШ І-ІІІ ступенів проектується відпоповідно до Закону України « Про освіту».

Основною метою діяльності психологічної служби є забезпечення доступності послуг у сфері практичної психології і соціальної роботи, спрямованих на збереження і укріплення здоров’я, підвищення адаптивних можливостей, створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку всіх учасників навчально – виховного процесу, посилення розвивального і виховного компонентів. Для реалізації цієї мети психологом та соціальним педагогом школи складається план роботи на рік, який затверджується директором школи та спеціалістом Рай ВО. Він має три розділи: діагностика, корекційно – розвивальна робота, консультування, які охоплюють такі напрямки роботи:

  • робота з адаптації першокласників;
  • профілактика дезадаптації учнів при переході в середню школу;
  • психологічна просвіта;
  • профорієнтація старшокласників;
  • формування здорового способу життя;
  • робота з дітьми «групи ризику»;
  • правове виховання;
  • робота з обдарованими дітьми;
  • психологічні дослідження за запитами адміністрації, батьків, вчителів;
  • робота ПМПК;
  • методична робота.

Особлива увага приділяється дітям, які вперше прийшли до школи. Психологічна підтримка полягає в тому, щоб допомогти кожному учневі соціалізуватися й адаптуватися до соціального середовища шляхом оптимального розвитку його потенційних можливостей. Для цього психолог проводить діагностику першокласників, що включає з’ясування готовності учнів до навчання у школі та вивчення їхнього емоційного стану.

Після обстеження школярів психолог проводить цикл розвивальних занять з використанням ігротерапії, руханок, метою яких є особистісний розвиток учнів щодо самостійності,відповідальності,толерантності,самооцінки, самоусвідомлення, вміння товаришувати, спілкуватися, контролювати свої емоції, поважати й розуміти оточуючих та інших соціальних навичок.

      З батьками першокласників проводиться групова консультація.Батькам учнів, у яких у результаті діагностики, були виявлені недоліки, надається індивідуальна консультація.

       Наприкінці початкової школи починається робота з майбутніми п’ятикласниками. З’ясовується рівень готовності дітей до навчання в середній ланці. З питання адаптації п’ятикласників за планом проводиться така робота:

  • комплексна діагностика;
  • психологічна просвіта батьків;
  • корекційно – розвивальна робота з учнями;
  • педконсиліуми або педради.

Одним із важливих напрямків психологічної служби є супровід обдарованих дітей. Вивчення розпочинається з молодших школярів на основі спостережень, спілкування з батьками та вчителями. На діагностичному етапі проводиться оцінка творчих можливостей і здібностей дитини психологом школи та педагогами. З учнями проводяться заняття на розвиток творчих та розумових здібностей.

      Значна увага приділяється формування здорового способу життя та збереженню здоров’я, попередженню негативних явищ та попередженню

ВІЛ/ СНІДу серед молоді.

      Приділяється увага правовому вихованню учнів. З учнями   9-11 класів проводиться профорієнтаційна робота.  

      У школі систематично ведеться робота з дітьми, які стоять на шкільному обліку. З ними проводилась відповідна робота: профілактичні бесіди, відвідування вдома, розмова з вчителями з приводу поведінки на уроках.

Однією зі складних проблем сучасної школи є наявність правопорушень серед дітей та підлітків. На виконання плану заходів щодо реалізації Комплексної програми профілактики злочинності  та  з метою недопущення учнями негативних вчинків, пропаганди здорового способу життя в школі проведиться багатогранна системна робота.

     За останніх роки  кількість дітей, що стоїть на різних видах контролю поступово знижується. Цьому сприяє система правовиховної роботи, що склалася в школі, індивідуальна робота з учнями та їх батьками.  Тісно співпрацює школа з КМСН,ССД, прокуратурою, що теж позитивно відображається на правослухняності учнів.  У школі проводилися заходи, присвячені  20-й річниці Конвенції про права дитини, Загальній Декларації прав людини, а також ряд інших заходів  на право виховну тематику, зокрема: заняття-гра «Дерево прав людини» (3-4 кл.), заняття  «Права дитини» (4 кл.),  «Права і обов’язки підлітків. Підлітки мають знати про свої права», соціально-просвітницький тренінг «Права і обов’язки дітей та підлітків»(9 кл.), вікторина «Чи знаєш ти свої права?» (6кл.), казковий правознавчий турнір «Дитина і право» (4 кл.), бесіда за круглим столом «Закон і ми» (8кл.), виховні години.  Для дітей виготовлявся і розповсюджувався розетковий матеріал: буклети,  листівки, пам’ятки   «Пам’ятка школяру»,  «Твої  правові вікові  сходинки» « 10 правил, якщо тебе затримали за підозрою у вчиненні правопорушення»  «Права дитини» та інші. Робота спрямована на те, щоб учні знали і вміли користуватися своїми правами, виконували свої обов’язки повідношенню до оточуючих, своєї держави.

На батьківських зборах та батьківських лекторіях  постійно піднімалося питання на правову тематику .

 

Н о в и н и
ЗНО з математики стане обов'язковим у 2021 році
Затверджено новий порядок проведення шкільних іспитів
Стартувала реєстрація на пробне ЗНО
Вступ 2019: затверджено Умови прийому до вишів, на вступників чекають зміни

Звіт директора Шульгинської ЗОШ І-ІІІ ст. перед громадськістю
План заходів із підготовки та проведення Тижня охорони праці та безпеки життєдіяльності
Краєзнавча екскурсія
«Солодке на денці пирога»
Довідка про використання коштів за березень 2019 року


Авторизація
Ви увійшли як Гість
Група "Гості" Вітаю Вас, Гість




Copyright Shulhin-osvita © 2019
Використовуються технології uCoz